𝐑𝐄𝐃 𝐃𝐚𝐲 𝟐𝟎𝟐𝟔 : Η Ομάδα μας αφιέρωσε την ημέρα εθελοντισμού στο Δημοτικό Γηροκομείο Λάρισας, για να προσφέρει κάτι απλό αλλά πολύ ουσιαστικό: πρόσβαση, φροντίδα, ανθρώπινη παρουσία και χαρά!
Η αξιοπρέπεια κρύβεται συχνά σε μικρές, καθημερινές διευκολύνσεις που κάνουν μεγάλη διαφορά. Γι’ αυτό, ξεκινήσαμε τοποθετώντας μια νέα ράμπα στο εκκλησάκι του Γηροκομείου, ώστε οι φιλοξενούμενοι να μπορούν να πηγαίνουν εκεί με ασφάλεια.
Έπειτα, αφήσαμε τα εργαλεία και στρώσαμε τραπέζι. Ψήσαμε, γελάσαμε, τραγουδήσαμε, χορέψαμε και μοιραστήκαμε μοναδικές στιγμές με τους φιλοξενούμενους στον υπέροχο κήπο του Γηροκομείου, αποδεικνύοντας ότι η προσφορά είναι σύνδεση από καρδιάς και χρόνος μαζί.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς που στάθηκαν δίπλα μας από την πρώτη στιγμή:
Μαζί, κάναμε αυτήν την REDDay πιο όμορφη για όλους!




